❤Yetişkin Sohbet Hattı❤️️

Bakirenin Sonu

Bakirenin Sonu Ben sinopta 19yaşında bir gencim kendimden biraz bahsedeyim 185 uzunluğunda atletik vücutlu esmer siyah gözlü ve kısların gerçekten ilgisini çeken bir tipim… Neredeyse her gece bu siteyi ziyaret ediyorum ve akşam burda olanları düşünüyorum bundan sonra vakti geldi bende size bunan 1 ay evvel başımdan geçen bir hadiseyi izah etmek istiyorumben rahat muabbet etmeyi seven ve ortamna göre konuşan bir insanım bundan ötürü kadınlarla da aram iidir… Ne ise 1 ay falan evvel küme arkadaşlarıma bara gitmiştim fakat sonradan iki adet kıs daa geldi muabbetim yoktu bir saat falan muabbet ettik kıslarla sonradan tekinin bakışları değşti adeta bişey anlatım eder gibi fakat ben bişey diemiordum arkadaşımın partneri olduu için… O gün tel numaramı aldı ve saat 23 gibi aradı bana benden hoşlandıını sööledi bende ona bi ilişkiye hazır deilim yalnızca partner olabiliriz dedim üzüldüm dedi. Hadise artık başladı

Aldatma Seks Hikayeleri Nedir?

.arkadaşlarla benim çatı katında bi odam var oraya çıkarız daima bunlarda geldi ertesi gün ve muabbet etiik yine… Saat 6 olmuştu ve herkes yavaş avaş yuvasına gidiordu ve en son ikimiz kaldı hava soğuktuj yorgan vardı üstümüzde… Biraz ööle konuşmadan durduk sonra bana üşüdüm sarılabilir miyim sana dedi bende sebep olmasın dedim bu göğsüme yattı ve sımsıkı sarıldı

Bakirenin Sonu Nedir?

Ben gıcıklanmaya başladım amcam gelicek die o yüzden ışığı kapattım ve kapıyı kilitledim. önceki aşklardan falan konuştuk muhabbet ettik sonra bu beni okşamaya başladı

Bakirenin Sonu Neden Kullanmalıyız?

önceki aşklardan falan konuştuk muhabbet ettik sonra bu beni okşamaya başladı. Ben tepki vermiyordum fakat içim kıpır kıpırdı en son olarak elini pantolonumdan içeri soktu ve benim yarı kalkmış malafatıma 31 çekiyodu. Ben kendimi kaybettim ve sevişmeye başladık bu sırada yavaş yavaş birbirimizi soyuyorduk. Ikimizde çırıl çıplak kaldık ve 69 pozisyonuna geçtik o körpe vajinası o kadar güzeldi ki bundan sonra sabırsızlanıyordum o da bana hadi sok bundan sonra die kısık kısık seslenioydubende sabırsızlandım ve bunun bacaklarını ayırarak yavaş yavaş içine ittirmeye başladım (enim ufaklık 19 cm ve yeterince kalındır) bu alamıyorum dedi bende biraz daha sakso çektim vajinasını bundan sonra kıvama gelmişti fakat bi türlü girmiyodu ben esasen niyeti bozmuştum amcığının ağzına yasladım ve aniden hepsini kökledim öyle bi feryat attı ki kulaklarım sağır oldu umdum ve derhal ağzını kapattım çıkart die yalvarıyordu bende geçecek die teselli etmeye çalıştım öpüyordum heryerini biraz kımıldamadan kaldım öölese sonra yavaş yavaş tempoya girdim ileri arka yapark bundan sonra yüzündeki keder anlatım zevke dönüşmüştü sırtımı tırnaklıyordu boyun  altımı kulak memlerimi yalıyodu. 6 kere boşaldı ve full bi saat sonra da ben göbeğine boşaldım. Fakat kaçırdığım bi nokta vardık ve bana kızlığını vermişti bunu sebep yaptığını sorduğumda bana seni fazla istedim fazla arzuladım dedi bi kaç gün ööle sarmaş dolaş gezdik sevgili gibi herkes bizi çıkıyo sanıyodu. Ben yalnızca gönül eğlendiriyodum 2 hafta kadar devam ettik bu bööyle ve ben bundan sonra sıkıldım dierek postaladım… Günümüzde yeni baştan kaşınıyo fakat başım belaya girer die korkuyorum ve yüzüne bile bakmıyorum.


Hemen Aramak İster misin?

003225889597 Kendinize bir iyilik yapın ve günlerdir aklınızda kalan belki o de o fiziği muhteşem kadını hayal ederek bu hatlarda onun telefonun diğer ucunda olduğunu hayal ederek konuşmaya başlayın.Her zerresi onun gibi kokmalı, her söylenen iltifat ona gitmeli ve telefon asla siz istemeden kapanmamalı. Yetişkin sohbet hatlarının bir numaralı erkeği olarak kadınlara yaşanmaya değer bir sanal deneyim katın.

Bakirenin Sonu Hakkında?

Şayet benle görüşmek dileyen hanımlar varsa derhal bana mail atsın @yahoo. Com tüm kısları öpüyoru.

Sohbet Hattı

7/24 Arayabilirsiniz

Sohbet Hatlar

Sex Hatt ile Zevki Tadacaksınz

Yalnız kadınlarla sex hattı servisinde en uygun fiyata seks yapmak sanaldan boşalmak whatsapp üzerinden canlı boşalmak görüntülü arayıp birlikte karşılıklı daha önce tadna varılmamış şeyleri gerçekletirmek için daha ne bekliyorsunuz. Hemen arayın ve cinselliğin size kattığı en güzel yeteneğinizi taş gibi bir manita ile gereğe dönüştürün.

Kategoriler

Telefonda Yetişkin Sohbet Hattı

Kadınların aklınızı başından alabileceği nefis bir ortama hoş geldiniz. Burada eşsiz deneyimler kazanabileceğiniz, gecelerinizi daha doya doya yaşayabileceğiniz yetişkin sohbet yapma imkanı sunuluyor. İçten içe istediğiniz ancak yaşamayı bir türlü baaramadığınız o telefonda sanal sekslerin acısını çıkarabileceğiniz, evden kadınlarla görüşme sağlayabileceğiniz sex hattı kadınlarını bir numara ile arayabildiğinizi düşünsenize. Evet söylediğimiz gibi, sohbet numaraları, erimesi artık oldukça kolay ve bir o kadar mümkün size bir numarayı tuşlamak kadar yakın.

Tıkla Ara